מערכת ישיבה פינתית, בנויה ממספר חלקים שמתחברים בכמה אפשרויות. יש משענות לידיים אך הן נמצאות בקצוות המרוחקים של מערכת הישיבה הפינתית. אם בעבר היינו יותר אוהבים מערכת ישיבה פינתית העשויה מעור, היום יש יותר אנשים שמעוניינים לרכוש דווקא ספות פינתיות מבד – נוחות ופרקטיות.  ניתן למלא היטב את הסלון באמצעות מערכת ישיבה פינתית מבד. ניתן לציין כי מערכות הישיבה הפינתיות, מגדילות את שטח הסלון ומעניקות תחושה של מרחב ויוקרה. מערכת ישיבה פינתית, יכולה להכיל כחמישה איש ולפעמים גם יותר, הכול תלו בגודלה של מערכת הישיבה. כולנו היום מחפשים איכות בסלון ולכן נחפש ספות פינתיות מבד – נוחות ופרקטיות. ספות פינתיות העשויות מבד, הן הרבה יותר רכות ומפנקות, ניתן לשכב על הספות או לשבת עליהן בנוחות מרבית.

למי מתאימות ספות פינתיות מבד?

 ספות פינתיות מבד  - נוחות ופרקטיות, יכולות להתאים למשפחות הנוהגות לארח הרבה אורחים או למשפחות גדולות. יש להקפיד כי השלד של ספות פינתיות מבד – עיצוב ופרקטיות יהיה עשוי מעץ מלא, כך שנוכל להיות סמוכים ובטוחים, כי מדובר בספה חזקה שתצליח להחזיק מעמד לכמה שנים טובות. יש לבקש מחנות הרהיטים ממנה רשתם את מערכת הישיבה הפינתית את תעודת האחריות, כך שתמיד יהיה לכם למי לפנות. מי שמעוניין במערכת ישיבה מושלמת, כדאי כי ירכוש אותה מחנות מעצבים ידועה.

הגיע הזמן לעגל פינות..

ספות פינתיות מבד הן פשוטות אך יש בהן משהו חדשני. אם עד לא מזמן הייתה בסלון שלכם, מערכת ישיבה הבנויה מספה של שלוש ושניים, היום הדרך הכי טובה לשדרג  את הסלון ומערכת הישיבה היא באמצעות סלון פינתי, אז איך אומרים? "הגיע הזמן לעגל פינות..  ניתן לארח יותר אורחים כאשר יש פינת ישיבה פינתית שיכולה להכיל יותר מחמישה אנשים.  שי להשקיע ברכישה של סלון פינתי, היות וכורסאות או ספות שאינן איכותיות יכולות לשקוע בגלל תכנון לקוי וחומרים שאינם איכותיים אלא פשוטים מדי. חשוב כי השלד של המערכת הפינתית יהיה חזק ועשוי מעץ מלא, כך שהמערכת יכולה להחזיק שנים מעמד.