בחדר ארונות ניתן לשלב מגוון פתרונות לניצול חלל קיים, החל מסידור פנים ואבזור משלים ברמה גבוהה, חדיש ופרקטי ועד לעיצוב הדלתות החיצוניות על פי טעמו של הלקוח. שילוב זכוכיות מעוצבות במגוון רחב של צבעים, מראות ופסי דקורציה מסוגננים.

חדרי ארונות

כשבאים לדבר על חדרי ארונות - האסוציאציה הראשונה שעולה לנו בראש בדרך כלל היא חדרים קטנים ואפלים שלצורך בנייתו נדרש להקטין חדר אחר בצורה משמעותית. קיבולת חדרי ארונות ישנים בקושי מצליחים להכניס חפצים של זוג, שלא לדבר על משפחה בעלת ארבע נפשות ויותר. כיום התפיסה השתנתה וכמעט לכל בית או דירה בבניה החדשה יש חדרי ארונות. 

הרעיון של ארונות גדולים ומגושמים הוצא מחדר ההורים ובמקומו נבנה חדרי ארונות מרווחעם עם תאורה מתאימה שמאפשרים אחסון של הרבה יותר פריטים מאשר בעבר. חדרי ארונות כוללים מדפים רבים לכל אורך הקיר, מוטות לתליית חליפות ובגדים מגוהצים ומגירות לפריטים הקטנים. כמו כן קיימים חדרי ארונות בעלי חללים גדולים לאחסון שמיכות וחפצים חריגים בגודלם.

הביקוש של חדרי ארונות גדלה בשנים האחרונות וניתן למצוא כיום נגריות שתחום ההתמחות שלהן הוא עיצוב חדרי ארונות בהתאמה אישית, המאפשרות לעצב עפ"י בחירת הלקוח את החדר ולתת תשומת לב לבקשותיו המיוחדות. גם ברשתות המתמחות בעיצוב  ארונות לחדרים ניתן למצוא מחלקה לעיצוב חדרי ארונות. ניתן לשבת עם מעצב החדר ולבנות סימולציה ממוחשבת של מבנה החדר ואופן חלוקתו. באמצעות הסימולציה ניתן  לבחור את גובה המדפים, רוחבם, עובי הדלתות, מיקום המראה וכו' עפ"י בקשת הלקוח. חדרי ארונות לא באים לבטל את הארונות בכל חדרי הבית. קיימת חשיבות רבה להימצאות  ארונות בחדרי הילדים על מנת לאפשר להם עצמאות ופרטיות בעת בחירת הבגדים ואחסון רכושם האישי.

ארונות הקיימים בחדרי הילדים משמשים בנוסף  לאחסון הבגדים גם למשחקים (כגון משחקי קופסא), צעצועים, בובות וכו'. אך חדרי ארונות מביאים לכם יתרון לאחסון משותף לכל אנשי הבית. בנוסף, ריכוז של תכולה בתוך חדרי ארונות חוסך לכם יותר מקום בבית. כדאי לכם לחשוב על חדרי ארונות כפתרון לאחסון נוח בבית. חדרי ארונות יכולים לשמש אתכם, את ילדיכם, וגם את האורחים, בני משפחה וחברים שבאים להתארח אצלכם.