ארונות ילדים יש בכל חדר בבית – החל מהחדר של הרך הנולד, חדר הילד הקטן ועד הנער המתבגר. ביום יום  בדרך כלל לא נשים לב כמה חשוב שיהיו מספיק ארונות ילדים בבית, אך במידה ונתקל במחסור במקום לאכסון חפצי הילדים, בגדים וצעצועים, מיד נבחין כמה חשוב שבבית יהיו ארונות ילדים רבים, ובנוסף לכך, ארונות ילדים שיוכלו לאכסן כמה שיותר חפצים וייתפסו כמה שפחות מקום.

כדי לפתור את בעיית הקיבולת, אנו רואים שיצרני ארונות ילדים מוצאים בכל שנה פטנטים חדשים, ומוציאים דגמים חדשים, וזאת כדי לתת כמה שיותר נפח אכסון בכל ארון, ולעומת זאת לגרום לארון להיות כמה שיותר קומפקטי, ובנוסף לכך, ולא פחות חשוב, כמה שיותר מעוצב. הגל החדש של עיצוב ארונות ילדים אשר מחפש דרכים להגדיל את נפח הארון, הביא לנו פתרונות אחסון חדישים: ארונות ילדים בהם משתמשים בדפנות כשטח אכסון למזרנים, ארונות ילדים בעלי מסוע חשמלי לבגדים אשר מאפשר לנו לאכסן מספר טורים של בגדים בשטח מצומצם, ועוד רעיונות רבים וטובים שהפכו ארונות ילדים לכלי מעוצב ופונקציונאלי להפליא.

אבל גם פתרונות מסורתיים יותר הם עדיין שימושיים מאד, ארונות ילדים בעלי מדפים רבים למשל, ארונות ילדים ארוכים יותר, גבוהים יותר, אלו הן רק חלק מהאפשרויות המסורתיות יותר להגדלת נפח האכסון. כמובן שבעידן המודרני לא מספיק להתייחס רק לנושא הקיבולת, אלא חשוב לנו לקנות ארונות פתיחה מעוצבים ויפים, שיתאימו לעיצוב של הבית או החדר. ארונות ילדים מעוצבים יכולים להשלים את החדר המעוצב שלנו כך שגם נוכל לאכסן כמה שיותר, וגם לא נתפשר על העיצוב המוקפד שלנו. כיום ניתן למצוא ארונות ילדים מעוצבים בכל הסגנונות והצבעים שילדים אוהבים, וכמובן שתמיד ניתן להזמין ארונות ילדים בעיצוב אישי ומיוחד שאתם אוהבים וגם הילדים שלכם.

אם כך, כאשר נצא לקנות ארונות ילדים חדשים, חשוב שנשים לב כי הם נותנים כמה שיותר שטח אכסון, אבל לא פחות חשוב לשים לב שהם משתלבים במראה של הבית או החדר, הרי בסופו של דבר לא בכל יום קונים ארונות ילדים.