לעתים, תיווכחו שגם ארון שחשבתי כי הוא פשוט יוכל להיות פונקציונלי וקל לשימוש באמצעות מתקני אחסון לארונות. מהם מתקני אחסון לארונות? אלו חפצי עץ ומתכת אשר משמשים כמדפים ניידים ייעודיים שלא נדרשת להם התקנה קבועה בתוך הארון. אף על פי כן, הם יהיו יציבים ויאפשרו אחסון של כל חפץ שהוא בתוך הארון – אם הוא מיועד לאחסון מסוג זה.

מתקני נעליים

מתקני מתכת גדולים, עם מחיצות לשים בהן נעליים. זה פותר אתכם מלשים את הנעליים במגירות הגרביים או במקום לא קבוע בחדר, ומנגיש את כל זוגות הנעליים שלכם במחיצה אחת בארון. מתקני אחסון לנעליים נמכרים בדרך כלל כשהם בכמה קומות – 2-3 על פי רוב.

מתקני בגדים

מתקנים לאחסון בגדים מכל הסוגים חולצות, מכנסיים ולבנים. במקום להשתמש במדף הארון הקבוע, ניתן להשתמש במדף משוכלל יותר – מדף נייד אשר יכול להסתובב ולתת לכם לבחור חולצות ממנו. משתמשים בזה בעיקר עבור חליפות יוקרה המסודרות חולצה ומכנס בכפיפה אחת כשהם מקופלים ומגוהצים.

מתקני עניבות

מתקני אחסון לארונות בשימוש נרחב. אלו מתקנים נייחים או מסתובבים אשר ניתן לרכז בהם בצורה מסודרת את כל העניבות שלכם, ולבחור עניבה ביעילות ובקלות ממש כמו בחנות בגדים.. מתקן זה מאפשר לכם יותר חופש בחירה כשאתם קמים בבוקר להתלבש, ולא משדר לכם לקחת את המוצר הראשון שאתם רואים בתוך הארון.

מתקנים משולבים

קיימים כל מיני מתקנים המשלבים מספר סוגים של בגדים ונעליים בכפיפה אחת. הם מאפשרים לכם לרכז בגדים מסוגים שונים יחדיו על פי שיוכם לחליפות, צבעים וכל שיוך אחר. זה מאשר לכם לבחור בסטים קבועים של בגדים לא רק כאשר אתם נדרשים לבחור ביגוד חגיגי אלא גם בשגרה כאשר תלבשו טריקו ומכנסי ספורט אלגנט. עיצוב נכון של ארונות יכול לשפר פלאים את הפונקציונאליות של כל הארונות בבית !

מחירי מתקני אחסון לארונות

המחירים נקבעים על פי נפח התכולה בכל מתקן, העיצוב והטכנולוגיה של המתקן. כך, למשל, מתקן עניבות מסתובב בעל נפח רב יהיה יקר יותר ממתקן עניבות סטטי וקטן. המחיר נקבע גם על פי חומרי הייצור של המתקן, ורמת עמידותו במבחן התוצאה. חשוב לרכוש מתקני אחסון לארונות מפירמות ידועות על מנת להגביר את סיכוייכם להחזיק במתקן שנים רבות ללא כל קושי.