עיצוב פרקטי לארונות אמבטיה

לאחר שהתוויתם את נוסחת העיצוב של חדר האמבטיה שלכם, כולל את האופי של הארונות שיאכלסו אותו, כעת זה הזמן לבחור את סוג הארון הלכה למעשה: איזה ארון ישמש אתכם בהתאם לציפיות שלכם מחדר האמבטיה? כך, למשל, ישנם צרכנים שיעדיפו את ארון האמבטיה כמו ארון המטבח: מתחת לכיור, ולעתים – עם התקנים מיוחדים כמו מגירת כביסה נשלפת ליד הארון. יש שיעדיפו את הארון למעלה, מעל קו הכיור, ואם הקיר מספיק עבה, הם כנראה יעדיפו את הארון חצוב, על מנת לחסוך במקום, אף על פי שאם מדובר בסביבה של השיש והכיור, עצם נוכחותם כבר גורעת מקום, ולכן זה לא ממש משנה לחלק ניכר מן הלקוחות. מה שכן ניתן לומר על חציבה – שהיא בהכרח בטוחה יותר מהצבה על ברגים ודיבלים תלויים, ממנה יש יותר סיכוי לנפילת ההתקן.
 
תכנון מדוקדק של מבנה הארון
 
בתכנון זה יש לחשוב על מבנה הארון: סוג תאי האחסון, מדפים מחולקים לעומת תאים רציפים, כמויות תאים בכל ארון, ואופי ההצבה של הארון: מתחת לכיור, מוברג לקיר או חצוב בתוך הקיר, עם פנל קדמי (בלבד) חשוף.
 
הגשת התכנון למומחה ארונות
 
מומחה הארונות יבחן את הארון שלכם ויציע מגוון פתרונות ארגונומיים לשיפור ניכר יותר של נגישות הארון לצרכיכם. לדוגמה: הוא יוכל להמליץ שבחלק התחתון מתחת לכיור יותקנו מגירות אם יתגלה שיש לכם לא מעט אביזרים קטנים להם דרוש שימור שיגן עליכם מאובדן או היעלמות שלהם. כמו כן, יהיו מקרים בהם הוא ימליץ על הצבת מראה בתוך או ליד הארונות, תלוי במבנה ובנסיבות. ניתן לרכוש ארונות אשר פנל הפתיחה שלהם בעצמו הוא מראה, ואז זו גם מראה חיצונית וגם דלת ארון: הרווחתם 2 מוצרים ביחידה אחת, וזה חוסך לכם כמה קירות פנויים בחדר האמבטיה.
 
הזמנת הארון
 
במעמד הזמנת הארון – יש לנקוב במק"ט שיסמל את המוצר אותו תבקשו. יש לוודא שמונפקת לכם תעודת אחריות למוצר, ושחשבונית הקנייה מציגה את שם המוצר שאתם הזמנתם ולא מוצר אחר, בטעות. יש לתאם הובלה ולקבוע אותה למועד נוח יחסית בו תוכלו להקדיש זמן ניכר למוביל ולמתקין על מנת לבחון את הארון לאחר ההתקנה ולוודא את תקינותו: במידה והתגלו תקלות – החברה תדאג לתקן אותן. במידה והן התגלו שלא בנוכחות צוות ההתקנה הטיפול יהיה קשה יותר הלכה למעשה.